lördag 26 maj 2012

14,5 h kvar!

Skrev för nån dag sen att det lätt var årets varmaste dag hittills. Idag är nog den första riktiga sommardagen hittills. Tog bussen in till stan och lånade om böckerna (och fick veta att det hade kunnat göras på internet..) och vandrade till Coop Forum och sen tillbaka till Viktor i mina nya sommarsandaler (vilket resulterade i två väldigt ömma fötter men måste ju testa nyskorna inför resan!) och det var SÅÅÅÅ härligt. Leggings + ärmlös tunika och det var så varmt och härligt, och precis när jag började tycka att det blev lite för varmt så kom en härligt svalkande bris som fick mig att ändra mig. Det är väl en av fördelarna med att Luleå är byggt runt havet - på sommaren vid stekhetta så är det ändå alltid sval vind! Och mycket fin utsikt dessutom. Nåväl.

Om 14,5 (hittar inte "en-halv-tecknet" på Viktors mac..) åker jag och Gunnar till Stockholm! Det kommer bli sååååååå underbart och jag känner mig ungefär såhär:

Notera även mitt lååånga hår! Har aldrig haft så långt. Och längre ska det bli!
Hittade några fula bilder jag tog när jag var hos Viktor förra gången (och satt på ungefär samma plats).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar