söndag 8 juli 2012

Minitripp

En trött Julia är hemkommen från ett fint Gävle. Det är synd att dessa släktträffar endast sker i samband med begravningar, men nu måste det få bli ändring på det!
Det var iaf en fin begravning av morfar i fredags. Känns konstigt att de båda är borta nu, men det är livets gång.
Det har varit några intensiva dagar med ingen tid att slöa. Det har varit så härligt att få åka bort och se nånting annat och göra nåt utöver det vanliga. Nu har vi alla kusiner även blivit så pass gamla att vi alla kan gå ut tillsammans, vilket vi har gjort både fredag och lördag. Riktigt roligt även om jag har lärt mig (the hard way) att jag börjar bli gammal eftersom jag efter endast relativt lite alkoholmängd mår sjukligt illa dagen efter. Ohwell.

Hade helt fått för mig att jag skulle ha sovmorgon imorgon men upptäckte till min förskräckelse att jag börjar 06.30. Så nu blir det minsann att knyta sig ordentligt så jag är fit for fight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar