måndag 23 juli 2012

Som vanligt är jag helt slut efter många långa, tunga arbetspass men nu ser jag äntligen fram emot 2 dagars ledighet. Ska mest ta det lugnt och bara njuta av att vara ledig och vekligen ladda om batterierna. Ända sen vi kom hem från europaresan och började jobba har jag inte alls haft ro att läsa annat än DN och lättsmälta tidningar, men jag fick en bok av min faster förra veckan som jag tänkte att jag skulle ge ett försök. Har hört mycket om denna bok som även blivit film och tänkt att det inte varit något för mig. Men jag börja läsa och kunde helt enkelt inte lägga ner den! Handlingen är precis i min smak och spänningen är varaktig genom hela boken. Nu måste jag lägga vantarna på de andra delarna i trilogin om Hungerspelen..

2 kommentarer:

  1. Jag är på sista delen nu!! Så jäla bra :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh, nice :) ja, jag har precis fått de andra delarna så nu blir det djupdykning ;)

      Radera