torsdag 26 juli 2012

spiral static

Efter en lång arbetsdag kan jag äntligen koppla av, nyduschad med musik ur högtalarna och snus under läppen. I och med min löneavi ser jag äntligen ljuset i tunnelns slut; allt hårt arbete avlönar sig äntligen! Imorgon ska jag och mjauis boka en resa till Rom, det är helt sjukt.. mitt drömresemål sedan så länge tillbaka. Det kommer bli faaantastiskt! Nåväl, mer om det sedan.
Igår träffade jag Gunnar för lunch i stan, det var mysigt och vi smaskade sushi och besökte sedan Kupan där jag fyndade stor tekanna och två böcker varav 1 jag har tänkt så länge att jag ska läsa som jag nu äntligen har införskaffat mig (Snabba cash - ja, typ alla andra i hela världen har redan läst den..), varav 1 jag har sökt lite eftersom det är nästa bok i ordningen av Liza Marklund. Inte så överförtjust, känns mest bara som att jag måste avsluta mitt Marklundprojekt. Jag gör härmed även mitt första försök att använda mig av Dropbox (och slänger in 2 bilder från senaste bilbingon med mjauis!). Behold..




1 kommentar: