torsdag 2 augusti 2012

Förrgårdagen bjöd inte på bara 1 överraskning utan 2! När jag slutade jobbet 16.00 ringde jag Gunnar för planer om bilbingo och fick veta att Kenneth från Stockholm hade bestämt sig för en visit i de norra delarna av vårt land, och att dessutom Anton ville joina bilbingon. Det var så roligt att träffa dessa grabbar igen, och som grädden på moset kammade jag hem 1000 kr på själva bilbingon (när jag kom hem tänkte jag att nu jävlar ska jag unna mig nånting och inte spara en enda krona av dessa pengar och tänkte direkt: "en fin regnjacka ska jag köpa mig". .. vad händer med mig? Ja, en fin regnjacka är behövligt och mysigt men det känns som att min ungdomliga ådra har sprungit bort).

Nåväl. Gårdagen spenderades hemma i horisontellt läge, mådde verkligen jättekonstigt och hade absolut ingen energi i kroppen och yrsel och allt möjligt.. idag mår jag bättre och det var ju passande eftersom det är ledig dag + planerad släktträff i stan med både bowling och middag. Förhoppningsvis hinner jag fynda något på stan också..

Har även bokat tågbiljetter från luleå - kramfors och från kramfors - stockholm. Tänka sig att jag äntligen ska få träffa min teodor, min underbara, vackra, fina och superduktiga teodor! Good times are coming.. :)




2 kommentarer: