måndag 13 augusti 2012

swedish bears

Lördagen bjöd på mycket skoj men även många blåmärken. Innan Björnstammen hade börjat spela gick jag och mjauis och ställde oss längst fram och var lyriska över en så bra plats. Sen kom the trängsel of doom.. jag blir så irriterad när vissa människor trängs och knuffas bara för sakens skull, och två killar trängde sig förbi mig och mjauis och stod sen bara och såg sig omkring hela tiden, utan att lyssna på bandet nånting alls. Det gick åt så himla mycket energi åt att hålla sig på fötterna att jag inte har en aning om vilka låtar Björnstammen spelade. Så jävla tråkigt! Men det blev iaf en del dans men även väldigt ömma kroppsdelar och blåmärken. Nåväl, det gottgjordes efter konserten då jag och mjauis satt och chillade på en bänk och upptäckte 2 Björnar bara några meter från oss! Självklart gick vi fram och pratade, det var jättetrevligt och de var så söta och snälla och frågade oss saker också. Jag och mjauis måste ha någon sorts björnmagnet.. :)

Håller just nu på att packa och det är alltid ett ångestmoment för jag upptäcker alltid att jag inte har några kläder. Men jag ser så himla mycket fram emot att sätta mig på tåget som tar mig till älskade Kicki! Det känns overkligt att jag kommer vara där ikväll. Åhh :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar