fredag 28 september 2012

Soak up what's around

Idag trotsar jag rånegunget och åker på middag och bio i stan med mjauis istället, mysigt! :) Vi ska se Snabba cash II (sämsta filmtiteln ever, uppföjare borde definitivt ha egna namn..), läste just ut den så det blir perfekt. Läste ut en annan bok av Liza Marklund idag, och gissa vad jag fyndade i den second hand-köpte boken? Ett grattis kort till nån farbror! Detta börjar bli lite creepy med lappar och grejer i second hand-fynd.. nåväl. Lite bilder från senaste tiden.

God quorngryta med importerad Rom-pasta!

Mysig spontanfika på stan med mjau

Solen dyker faktiskt upp ibland, om än väldigt sällan..


Jag gjorde lingonkolapaj med kanelgrädde från Halv åtta hos mig. Ingen direkt hit för mig. Gjorde kolan på kondenserad sockrad mjölk och den smaken tog över lite. I receptet är det hemmagjord kola, kanske godare då?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar