torsdag 11 oktober 2012

There is hope!

Idag är en underbar dag! Solen sken (skulle skriva skiner men det varade endast två timmar.. but still!), jag vaknade tidigt av mig själv, min prenumeration av DN har kommit igång, jag fick njuta av kokkaffe på morgonen (dock från vanlig kastrull, but still!) och dessutom har jag fått nattjobb inatt. Men det allra bästa av allt är att jag är en av de sjukt lyckliga 8 personer som har fått erbjudande om den underbara lägenheten i Holmsund! För närvarande har jag plats 7 så jag ska inte ropa hej osv.. men bara det att jag är en av de 8 gör mig superglad! Nu vet jag att jag har chansen och sannolikt kommer det fler chanser om det här inte skulle gå. Fick dessutom jobbmail från Heja! eventbyrå igår kväll (de som jag jobbade för när jag har norrmejerierjobbet förra julen) om personalbehov denna höst/jul som jag hoppas jag blir tilldelad. Har även sökt jobb som en galning nu på morgonen (och då menar jag sökt jobb som i letat efter jobb att söka, det är verkligen asfattigt på den fronten..) och nånting måste ju detta generera i. Som sagt; skam den som ger sig! Jag ser verkligen ljuset i tunneln just nu.

Nåväl, pga nattjobbet inatt måste jag vara pigg så jag tänker inte göra mycket resten av denna dag (förutom kolla mailen och min köplacering av lägenheten ungefär 304983 gånger till). There is hope!

Lågkvalitetsbildsninjajulia wants YOU as her employer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar