måndag 29 oktober 2012

Väckarklocka 6.00 + uppstigning 9.30 = fail. Menmen, fick mig iaf rejält med sömn. Som vanligt.
Hursomhelst. Jag ställde väckarklockan så tidigt för att hinna duscha om jag skulle bli utringd på jobb imorse, men latmasken tog över och det var ju lika bra för jag fick inget samtal. Så hittills verkar det bli en ledig dag och det är ju iofs passande eftersom jag har massa saker jag borde göra. Bland annat ska jag verkligen rensa min garderob och byrå på kläder som jag aldrig använder vilket nog blir en hel del.. får nämligen inte plats med de kläder som jag verkligen använder. Ska även pallra mig ner till ica och köpa massa grönsaker så jag kan göra en riktigt god tonfisksallad, och när jag är där ska jag passa på och höra om de har några banankartonger jag kanske kan konka hem så jag kan rensa lite böcker från min bokhylla också. Frågan är bara hur jag ska lyckas bära hem dessa kartonger.. nåväl. Måste också komma ihåg att införskaffa ett par långkallingar snarast!#intressant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar