tisdag 20 november 2012

en sockerbagare här bor i råneå..

Idag var jag en riktig sockerbagare som faktiskt bakade kringlor, som blev lyckade. Kransen däremot blev FAAIIL. För liten krans + för stor form = allt hamnar fel och toscasåsen rann överallt så att den aldrig blev färdiggräddad. När den lossnade från formen (tänkte dessutom inte på att ta en form med löstagbar kant..) föll den i bitar och såsen rann. Men den går iaf att äta med sked på fat. Nåväl.
Har suttit och spelat in stämmor resten av eftermiddagen, gud så skoj det är! Funderade på att lägga upp nånting på soundcloud men jag tror jag väntar tills jag har ett seriösare projekt färdigt..

Till slut kan jag även berätta att jag också har bokat biljetter till stockholm i början på december. Det blir julpyntning och övrigt mys med storebror, woho! Jag tackar sas för att de ej gick i konkurs.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar