tisdag 13 november 2012

Häjlåo

Jobbjobbjobb, nu trillar det in jobbförfrågningar och jag tackar inte nej! Fjärde dagen i rad idag (i hemtjänsten) så imorrn tar jag ledigt för att ladda upp för 4 nya arbetsdagar varav 1 i hemtjänsten och 3 nätter på klockis. Det gäller att passa på medan det finns, man vet aldrig när behovet sinar..

Hursomhelst så köpte jag ju mig ett ljudkort förra veckan och jag har äntligen fått allt ihop att fungera (förutom nya micen, måste byta den...) och har spelat in min första testlåt! Självklart Halo av Beyoncé eftersom jag har typ 2923487 idéer på körarr till denna. Det är osynkat, sursångigt och ostämt men I don't care för det var så himla kul att spela in! När jag har lärt mig mer hur programmet funkar så blir det ännu roligare..

http://soundcloud.com/julia-teodor-rutberg/halo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar