måndag 5 november 2012

Hej blogg!
Idag har jag redan fått mycket gjort trots att klockan är tre på eftermiddagen och jag endast har varit vaken i 5 timmar. Efter frukost promenerade jag till Ica och köpte apelsiner och mango för ett försök till smoothie som jag ska prova göra sen. Har även packat ännu mer böcker, filmer och cd-skivor och sorterat högar med papper. Gjorde sedan fiskpinnar med makaroner (riktig barndomsrätt för min del) och guuuud så gott det var! Det är verkligen barnsligt gott. Fick sms från bemanningen vilket resulterade i nattjobb 3 nätter med start inatt. Och nu har jag precis kommit in från en liten prommis med mjauis och pildor. Hade tänkt lägga mig och läsa och förhoppningsvis få lite sömn ett tag så jag inte blir alltför död inatt.. 

Dessa innehåller endast böcker från min bokhylla. Hade ingen aning om att det var så många..

Ännu mer böcker och en "att-skänka-bort"-låda.

Färgade håret för nån vecka sen, hennafärg såklart. Denna färg hette dock "kastanjebrun" men blev mer röd den också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar