fredag 16 november 2012

HIMYM

Blir alltid så avundsjuk på alla facebookuppdateringar som skriker ut "nu tar jag helg!", "HELG! firar med aw :))" osv. Visst, jag har också helg men jag firar med nattjobb istället. Ja, jag ska absolut inte klaga för jag vill ju jobba men det hade varit så sjukt skönt med ett regelbundet arbete mån-fre och kunna göra alla roliga helggrejer. Fast å andra sidan är det ganska skönt att göra stan en tisdag när det är lugnt..

Hursomhelst. Har helt fastnat för serien "how I met your mother" nu när jag har obegränsad tillgång till mammas netflixanvändare. Sjukt kul och jag förstår inte hur de kan göra så otroligt många avsnitt utan att det blir tjatigt. That feeling when you discover a new tv-series that you just can't get enough of. :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar