lördag 17 november 2012

Ja, här sitter jag med en brun ansiktsmask i hopp om att få lite renare porer (trots att jag blir knallröd av den här sörjan; man ser tydligt linjerna där jag inte har haft nåt! Men det går över i sinom tid.. har funderat på om det är en allergisk reaktion men på baksidan på tuben står det att man kan känna en "tingling feeling" vilket jag gör nu (läs; BRÄNNANDE KÄNSLA) så jag antar att det är normalt..) och i övrigt finare hy. Tog lite bilder på mig själv i hopp om att kunna ge detta inlägg lite intressefaktor, men kom fram till att det absolut inte går att ta smickrande bilder på sig själv osminkad med brun ansiktsmask. So here we are.. Kanske lägger upp den där sminkade bilden på mig själv sen istället.

--

uppdatering 2 timmar senare

Sådär! Nu har min hy svalkat av sig lite grand och jag har t.o.m. smort in med min anti-röd-ansiktskräm från clinique (fett dyr i sverige, lite billigare på Roms flygplats) men jag kom på att jag inte brukar sminka mig inför nattjobb (förutom att rita dit mina annars osynliga ögonbryn) så det blir fortfarande en osminkad bild, men denna gång utan ansiktsmask i fejan!

 Okej jag bjuder väl på ansiktsmaskbilden..

just to be fair

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar