lördag 24 november 2012

Ö&B, min kära vän

Idag klev jag alltså upp tidigt för att åka till stan och därmed slippa massiv trafik. Köpte lite julklappspapper, handlade på ica maxi (fann ingen macaronform :() och skaffade mig även en till virknål. Jag sökte efter Naturell schampo och balsam på Coop forum och Rusta utan resultat, så när jag kom till Ica Maxi fick jag nöja mig med fructis. Men när jag var på väg hem tog ödets vindar tag i mig och viskade "ö&b... ö&b..." så jag avlade en visit även där. Och till min enorma förtjusning upptäckte jag att de hade ett stort lager av Naturell både schampo och balsam! :D Evig lycka.. De hade dessvärre inte Naturells duschtvål, så jakten fortsätter lite ändå..

På väg hem från stan fick jag nattjobb inatt + nästa natt, så nu har jag precis kommit ur duschen med hår tvättat av mitt älskade schampo och ska bege mig på en stund. Sov gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar