fredag 16 november 2012

Okej, jag såg just Ted och kände bara för att skriva av mig om hur sämst den var. Hade ganska höga förhoppningar, jag menar Seth MacFarlane, men den sög. Det var längesen jag såg en riktig höjdarfilm i stil med Tarantino eller Tim Burton eller bröderna Coen. Skulle vara gött faktiskt. Men jag är helt tom på idéer. Det enda jag känner att jag vill se nu är alla höjdaractionfilmer som säkert också suger, men jag vill veta what the fuzz is all about. Typ top gun, die hard och såna filmer.. verkligen inte min genre men om jag går in med superlåga förväntningar så kanske de visar sig vara helt ok.

Btw så har jag fått nåt konstigt magvirus, och idag är tredje dan. Hatar sånt här, hoppas det är bättre imorrn för jag ser fram emot att jobba natt de 3 följande nätterna. Nåväl. Klockan är 00.00 (waaaaaaaaaaaaaaay past bed time) så jag ska knyta mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar