söndag 4 november 2012

Utrensning och kunskapsintresse

Hej blogg!
Idag har jag ställt väckarklocka på 8 och klivit upp 8.30 (progress), gått långprommis med Zeke, kollat vem vet mest-maraton och jobbat 16-21. Jobbet var chill och det har överlag varit en helt OK söndag. Jag har börjat läsa en ny bok; utrensning av Sofi Oksanen. Eftersom jag bara har hunnit börja så kan jag inte uttala mig om den än men den har blivit väldigt rosad så jag har ju lite förhoppningar.
Har absolut inga spikade planer för resten av min framtid, kan man säga. Ändå sjukt, men känns ändå OK. Jag har verkligen ingenting planerat för resten av mitt liv, haha. Men jag ska ändå hoppa i duschen nu så jag är fräsch om jag får jobb imorrn bitti. Nog vet jag nästa vecka artar sig skapligt! Ändå skönt med ny vecka btw. Kan man förresten ha kunskap som intresse? Jag funderade på vilka intressen jag har och jag skulle vilja säga att jag är intresserad av kunskap. Låter det konstigt? Jag är sugen på att veta saker! Tänk vad härligt om allt man läste fastnade.

Nej, nu dusch. Så jag hinner somna så jag kan kliva upp tidigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar