söndag 30 december 2012

Årsresumé endast för mig jan-mar

1. Januari
Kan för det första inte förstå att det redan har gått ett år.. hursomhelst. Nästan alla mina uppdateringar under januari månad är bildlösa för att min kamera försvann under nyårsnatten. Skittrist. Hade dessutom bara haft den i ett halvår. På jobbfronten är det klent, får lite springjobb men inte så mycket. Under januari anmäler jag mig till PO:s trafikskola och börjar övningsköra och läsa teori. Men min största bedrift under denna månad är nog att jag var helt fri från onyttigheter, och kom dessutom igång med träning och nyttig mat riktigt bra.

2. Februari
Under denna vintermånad får jag inte ett enda jobberbjudande vilket bidrar till en otroligt tung tid. Det är mycket tristess, förkylningar och något sorts 9-dagars magvirus. Pga. så mycket fritid börjar jag sticka och virka en hel del. Det är även under februari månad som jag skaffar glasögon och slutar snusa (vilket håller i sig i ca 5 månader).

Såhär ser jag ut i februari 2012 och har precis skaffat glasögon.


 3. Mars
Från min blogg att döma har det inte hänt nåt spektakulärt under denna månad. Börjat jobba åt promoters samt hemtjänsten, gått på konsert med Björnstammen och även träffat en Björn efteråt, tittar på varje avsnitt av Debatt och blir lika engagerad och upprörd varje gång, och så fyller jag även år. Den 11e mars blir jag 21 år (svårt att tro) och gör världens finaste tårta till mig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar