lördag 29 december 2012

Ojoj, uppdateringar här har inte direkt varit överflödig på sista tiden. Man kanske kan dra slutsatsen att det inte är så mycket som händer i mitt liv. Fast lite har det ju hänt. I onsdags var jag och mjauis ute på annandagskrog och så har jag blivit antagen till 2 av kurserna som jag sökte på umeå universitet. Den ena är en engelskakurs och börjar i slutet på januari och den andra är en litteraturkurs som heter litteratur och ondska, som börjar i april nån gång och håller på i 4 veckor.
Så nu är jag mer pepp än nånsin på att bli umebo. Jag kommer gå under om jag inte får mig ett eget ställe snart, och det gärna på annan ort. Så nu jävlar måste allt lösa sig. Har tagit ledigt dessa sista dagar i december så jag får mig lite extra vila såhär efter julmaten och allt. Det blir ett lugnt nyår för mig med lite släktmiddag och mys. Kom på att jag ännu inte har lagt upp en bild på min nya hårfärg, så här kommer en liten förfest bild på mig innan krogen i onsdags (notera 2 lager lösögonfransar).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar