torsdag 13 december 2012

Stockholm bildbomb

Viktors gigantiska öl


Lätt godaste pastan jag ätit i år! Mmm...

Pastafrukost

Vi gjorde "NK-gallerian" till lite av en turistattraktion eftersom jag aldrig vart där. Fint - men så jääävla mycket folk!


Vi besökte polkapojkarna i gamla stan, enda stället förutom Gränna där de tillverkar polkagrisar. Här är en polkagrisbagare in action!

Sushi på mitt favoritställe som visade sig ha en helt annan meny (och prissättning..) på kvällen. Men fortfarande bästa misosoppan i världen!

Vackert tak i den största biografsal jag hittills har varit i. Tror det var 300 platser. Grand på sveavägen.

Söndagen bjöd på massor med sol! Kändes som att vara i utlandet.

Swedish style! Vi tog oss till ett mysigt franskt fik som visade sig vara fullt men som hade helt ledig uteservering. Trodde jag hade fikat färdigt utomhus för i år..

(Ja, de hade såna där värmelampor och filtar och dynor. Så det var faktiskt mysigt. Iaf de frsta 45 minutrarna. Sen blev det kallt..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar