måndag 28 januari 2013

4,8 blev 6,35

.. km alltså. Har precis kommit hem från en ganska lång och irrande promenad. Tänkte ta bussen till en tjej och hämta lite begagnad studentlitteratur men tänkte att äsch, jag promenerar istället. Enligt google maps skulle det vara 2,4 km enkel väg och det låg en liten bit från universitetet och det hittar jag ju till. Men icke! Jag tror att jag överskattade mitt lokalsinne lite och gick ganska mycket på känsla, vilket resulterade i omvägar och runtirrande innan jag till slut kom fram. Jag är oerhört tacksam att det var så många människor ute som jag kunde fråga om vägbeskrivning både dit och hem. Men så skönt att jag äntligen har skaffat dessa böcker, det var lite brådis med vissa av dom och dessutom fick jag dom till ett bra pris.
Nu blir det dusch, frukt och plugg innan sovdags.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar