söndag 27 januari 2013

Jag förstår verkligen inte hur dagarna kan gå så snabbt. Har ändå varit uppe sen innan åtta idag och nu är den redan snart åtta på kvällen. Nåväl, har ju gjort en hel del roligt idag så det kanske är därför.
Efter förmiddagsplugg blev det subway och stan med fina Mickis, inhandlade väldigt nödväniga mappar och block. Sedan sprang jag hem och sedan till busshållplatsen för en sväng till Ica Maxi. Tyckte inte jag köpte så värst mycket men ändå blev det över 300 spänn. Maxi är nog inte så billigt ändå.. Och nu är jag helt utslagen.
Sa till Mickis idag att det är så skönt att jag inte har blivit förkyld än, brukar bli det när man byter ort och stöter på massa nya baciller och så, men nu undrar jag om det inte är på G för jag är helt slut nu alltså. Det blir nog en supertidig kväll för mig, har tänkt vara på skolan vid 8 imorrn för lite plugg innan första seminariet kl. 10. Nu nyheter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar