torsdag 31 januari 2013

nu är det rörigt..

.. i mitt huvud. Nya ämnen presenteras hela tiden och det är fullt sjå att komma ihåg alla uppgifter och att finna tiden att göra dem. Mitt i allt detta nya blir det ännu mer nytt eftersom jag imorrn ska lämna detta spartanska vandrarhemsrum för ett studentrum i korridor. Har precis städat och försöker lista upp saker som jag måste göra imorrn bitti som inte kan göras idag, samtidigt som jag försöker tänka ut när jag ska plugga vad och vad jag vill att mor och far ska ta med sig hemifrån imorrn.. Ja, det är många saker att balansera i huvudet och oftast glömmer jag något i röran men jag ska göra mitt bästa den här gången. Denna flytt kom verkligen olägligt eftersom jag skulle behöva aaaall tid i världen att läsa och analysera boken till litteraturmomentet men om det behövs får jag vara vaken resterande nätter till och med måndag!
Nä, nå vet jag det blir bra. Var bara tvungen att rensa mitt proppfulla huvud lite. Nästa gång jag skriver har jag kanske bytt bostad! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar