torsdag 17 januari 2013

På bostadsfronten intet nytt..

..däremot har jag shoppat skurhink + mopp idag. Förvånansvärt dyrt faktiskt. Har även fyndat 3 jättefina kuddar på Hemtex för 40:- styck, en naturgrön, en naturbrun och en naturgrå i nåt skönt linnematerial. Dessa typer av nyanser vill jag inreda hela min framtida lägenhet/rum med. Hittade även en fin grå badrumsmatta som även den var på rean. Allt som allt blev det 158:-. Det är nära nog ett kap! Har dessutom äntligen fått tummen ur rumpan och skänkt massa kläder och böcker och skivor till röda korset och bytt in ett 20-tal ps2-spel för 87 kr. Inte illa pinkat. Hann även med att hämta ut nya linser (som jag hoppas funkar bättre än dom andra) samt lunch på mysig restaurang. Allt som allt en värd dag och det strålande vackra vädret var inte heller fy skam. Dessvärre verkar det som att rysskylan äntligen har nått de norrländska trakterna..
Men att springa runt på stan har sitt pris och nu är jag helt slut (kan även ha att göra med mitt eeeeviga bostadssökande - tjatigt i know - eller att jag sovit alldeles för lite hela veckan) och förbereder mig på att inta apatisk ställning i soffan. Over and out.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar