torsdag 24 januari 2013

Sömn...

Topp 1 sämsta grejen: att bli trött den här tiden varje dag (17.47) när jag har planerat att plugga en massa. Är verkligen så megatrött att det känns som att jag kan lägga mig för kvällen. "Gå en promenad!" tänker ni. Och ja, det gjorde jag igår när jag blev såhär trött, men idag har jag gått en 5,2 km lång promenad i inte alltför bra skor vilket har resulterat i ömma fötter. Kaffe hade varit en bra grej om det inte vore för det att:
1) det är för sent. Kan inte somna om jag dricker efter fem eller typ fyra.
2) jag har slutat dricka kaffe. Har druckit 1 kopp på tre veckor, and I aim to keep it that way. Ingen speciell anledning förutom att det är ytterligare ett beroende att tillfredsställa och kaffe är oftast inte supergott om man inte fikar nåt sött till.

Så jag får kämpa emot helt enkelt. Imorrn är det fredag och första fonetiklektionen!

Jag vet inte om min trötthet lyser igenom, men det blir alltid såhär när jag ska fota; försöker se överjävla lycklig ut men det ser ändå bara ut som ett artighetssmile. Nåväl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar