lördag 26 januari 2013

Torrgrötn

Morgon morgon!
Oj, vad jag sover gott. Det är fantastiskt. Sitter just nu i det gemensamma köket och äter frukost (däremot tog min mjölk slut så det blir torrgröt.. ingenting jag rekommenderar) och ska snart bege mig ut på prommis. Jag har lovat mig själv att gå promenad minst 5 ggr/vecka och då minst 30 min. Eftersom jag ej gick måndag och tisdag så kör jag nu veckan ut. Det är så uppfriskande att promenera på nya marker, upptäcka nya fina ställen.

Idag har jag tänkt åka till nåt mysigt ställe och plugga, ev. bibliotekscaféet. Sedan ska jag kika på studentrummet jag flyttar in i på fredag och sedan blir det nog mer plugg och förhoppningsvis nåt skoj på kvällen! Det är så tråkigt att vi har haft så lite skola den här veckan, jag längtar verkligen till måndag då nästa vecka börjar som är fullspäckad av lektioner och seminarier :)

Nu apelsin, sen promenix!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar