torsdag 14 februari 2013

Det bästa med att vara förkyld är när man känner att man är på bättringsvägen. Allt blir så mycket härligare och roligare. Man uppskattar verkligen allting mer.
När jag vaknade imorse kände jag att jag hade mer energi än de tidigare morgnarna, och det var sååå skönt! Jag har till och med orkat plugga och startade just två tvättmaskiner. Men det allra bästa med den här dagen - hittills - är de superbilliga tågbiljetterna jag hittade!
Har funderat på att åka hem nån helg och kollade tågpriser bara för skojs skull, och fyndade superbilligt. Skyndade mig såklart att boka, så nästa helg blir det hemgång för min del :) Tur och retur betalar jag 198 :-. Det är billigare än enkel väg med buss, som kostar 224:- typ. Plus att det är tåg. Enda nackdelen är att det är Sj (vilket iofs är en stor nackdel men jag håller tummarna att allt går som det ska). Ska bli så kul att komma hem, känns som att jag har varit borta i en evighet men det är inte ens en månad! Nåväl, åter till plugget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar