söndag 24 februari 2013

En helg hemma var nog precis vad jag behövde. Lite avkoppling och myyycket mys och skratt med finaste helen <3 Tänk att vi har varit grannar i nästan 20 år. Helt galet.

Så nu är jag precis hemkommen efter tre dagar med bl. a. secondhandfyndande, fikande, vindrickande, mjukisbyxeköpande, mellotittande, chipsätande och intressanta diskussioner (som det alltid blir med helen, fett värt!). I fredags och lördags blev det inte mycket till pluggande så idag har jag verkligen suttit hela dagen från 08.30 till för några timmar sen och läst och tänkt. Jag har lovat mig själv att göra färdigt morgondagens uppgift ikväll istället för imorgon bitti men just nu vill jag egentligen bara sätta upp de fina affischerna som jag har fyndat, och hitta nån bra plats för 70-talstyget jag har tänkt hänga upp på någon liten vägg. Här ska det bli hemtrevligt minsann!

Inga bilder orkar jag ta idag, men imorgon ska jag allt visa allt fint jag har hittat. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar