onsdag 27 februari 2013

Första gympasset

Tada! Jag klarade mitt första gympass utan att känna mig särskilt pinsam eller rookie. Iallafall under uppvärmningen då jag joggade i 15 minuter utan större svårighet. Gick sedan för att utforska rummet med fria vikter och fysmaskinerna och där var det lite mer skräckinjagande med uteslutande frustande stora män. Lyckades iaf hitta till hantlarna och körde mina övningar med 3 kg i vardera hand. Var så sugen på att prova några av maskinerna men jag insåg att jag verkligen behöver ha någon med mig som kan visa lite.. men nu har jag verkligen fått mersmak! Tror jag ska boka in ett spinningpass imorgon bitti - cykla vet jag iaf hur man gör.
Nu ska jag torka håret och bege mig till campus för tentaplugg.

Btw så är det 6,5 plusgrader idag. Say whaaat? Fjällrävenjackan kan äntligen användas!

1 kommentar: