onsdag 27 februari 2013

Idag fick jag resultatet av mitt livs första tenta, och jag är helt klart nöjd! PUH! Var 34 hundradelar ifrån att komma ovanför VG-strecket och om jag får 1 poäng mer på de två följande tentorna så får jag VG i kursen. Det känns så oerhört skönt eftersom jag drömt mardrömmar om att inte ha klarat tentan alls.. också skönt att veta att all tid jag har lagt ner verkligen lönat sig, jag hade dessutom 4e bästa resultatet i klassen (#självgod #nöjd #skrota #jantelagen #nu #!).

Och nu känner jag mig färdigpåläst inför kvällen. Har suttit på campus från 13.00 till 19.00 och gett järnet. Men jag känner mig fortfarande osäker, så det är tur att jag har hela dagen imorgon också.. förutom en stund då det är fikadags med mickis (jaaaa :D) men det kommer bara göra mig mer fokuserad när jag väl pluggar! Nu ska jag boka spinningpass till imorrn bitti medan jag kommer ihåg, sedan blir det ägg, apelsin, te, renskrivning av mina anteckninar och sedan bums i säng (förhoppningsvis lagom tidigt..).

Tills vidare!

Random nostalgibild från senaste examenskonserten..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar