måndag 18 februari 2013

Idag har varit en lång men väldigt produktiv dag. Började inte förrän 10 men jag var duktig och ställde väckarklockan på 6.15, hoppade in i duschen, käkade frukost och begav mig sedan till skolan. Jag brukar alltid försöka gå hemifrån senast 8 när jag börjar 10 så hinner jag plugga två timmar på morgonen. Väldigt praktiskt eftersom jag blir så sjukligt trött på eftermiddagen.
Kom hem vid 4, pratade med kära mjauis i telefon ett tag, käkade middag och har nu precis pluggat fonetik inför morgondagens seminarie och även inför tentan nästa vecka. Så ikväll återstår bara läsning av boken till litteraturkursen, och en snabbtitt i vokabulärhäftet inför tentan på torsdag. Kan inte förstå att tiden har gått så snabbt.. första tentan på torsdag redan!
Planerar att vara supereffektiv dessa dagar så jag kan slappna av lite i helgen då jag äntligen besöker föräldrahemmet. Nä, nu är det färdigsnackat om skola och plugg. Dags för te och bok!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar