söndag 3 februari 2013

Sula

Äntligen kan jag pusta ut - har precis skrivit färdigt uppgiften till morgondagens litteraturseminarium. Nu har jag bara en del att tänka ut och anteckna kvar. Men det är en lågprioriterad grej.
Satt verkligen och pluggade hela dagen igår, förutom svängen till Ersboda och under melodifestivalen (även om jag läste lite grand då också..) och jag tackar mig själv för den disciplinen. Har planerat in plugg hela dagen idag också men det blir nog inte lika hetsigt.. blablablabla jag blir så trött på mig själv att jag bara tänker och babblar om plugget hela tiden. Jag tänker inte bli en sån fb-människa som bara uppdaterar om "första tentan avklarad!", "funderar på en torsdagswhiskey istället för c-uppsatsplugg" m.m..

Nä, men det går så mycket energi till pluggandet att när jag väl ska blogga vet jag inte vad jag ska skriva om..
Det är väldigt fint här i Umeå. Jag var till Ersboda igår och handlade på Coop Forum. Det är kallt i mitt rum.

Dessutom kan jag inte fota bilder och lägga upp eftersom min telefon inte kan koppla till nåt trådlöst nätverk.. men det blir bättre! Funderar på en promenad i solen med musik i öronen.
Tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar