lördag 30 mars 2013

I onsdags hoppade jag på tåget hem och har njutit av att vara hemma sen dess. Däremot bannar jag den kommande tentan, eftersom jag pga. den känner mig stressad hela tiden och har inte tid att koppla av eller göra saker som jag borde passa på att göra när jag är hemma.

Så ja, det blir mycket plugg men jag har faktiskt hunnit med lite mysigheter också som häng med mjau, långpromenad i solen och så har jag äntligen kollat Django Unchained! Om en timme bär det iväg till farmor på påskfika, det blir också mysigt. Annars har jag en jäkla massa plugg att se fram emot idag. Nåväl, glad påsk på er alla!

Supergod påskbakelse på Lindellfiket i Umeå!
När jag hittade dessa supersöta örhängen på Indiska och inte tvekade en sekund att köpa dom så slog det mig att jag omedvetet har påbörjat en elefant-smyckes-samling. Men de är ju så fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar