måndag 11 mars 2013

Idag är det 11e mars vilket även innebär att det är min födelsedag. Woho! Nej, jag känner inte särskilt mycket för att fira, har aldrig riktigt fattat poängen. Okej när man fyller typ 13, 18 och 20 men nu blir ju allt bara dyrare och jag blir äldre. Nej, jag är inte så cynisk som jag låter, det är väl mysigt på sitt sätt att fika och träffa släkt och så men i år har jag ingen speciell känsla alls i kroppen. Det är så mycket plugg och grejer som händer nu så jag har som glömt bort att jag fyller år. Har iaf fått ett jättefint paket från Kicki med choklad, nagellack och fyndig liten bok. Blev SÅ överraskad jag när jag fick det, hade inte alls i tanken att jag fyllde år så jag tänkte mest att det måste ha kommit fel. Idag fick jag även choklad- och blombud av min kära familj, det var väldigt fint av dom.
För övrigt har jag precis skickat iväg min allra första uppsats, känns lite läskigt för nu finns det verkligen ingen återvändo om jag vill ändra på nåt.. Nåväl.
Är galet trött ikväll efter uppstigning 5.30 för jogging och roddmaskin på Iksu, så det blir kanske ett avsnitt DH och sedan bums i säng. Imorrn blir det vilodag för min del, och 2 nya moment ska även presenteras; brittisk realia och översättning. Ser jättemycket fram emot båda!


Jag gillar att även Zeke är med på denna gåva! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar