söndag 3 mars 2013

Idag är det plugg och träning på schema, och jag är pepp på båda!
Fredagens festligheter var mycket trevligt, och igår gjorde jag verkligen ingenting produktivt alls (desperate housewives + mello + godis i massor) vilket å ena sidan var väldigt skönt och behövligt, men då blir det desto mer plugga idag.. men jag är pepp som sagt så det ska nog gå bra. Vaknade 7 av mig själv imorse, var dock sjukligt trött så jag halvslumrade till 8. Älskar när sånt händer. Nåväl.
Min kära vän Anton har gått med på att visa mig lite grejer på iksu vilket jag är såå tacksam över, så efter lunch beger jag mig dit. Pepp! Innan dess ska jag göra fisksoppa (har tänkt göra det i 3 dagar och fisken är tinad sedan dag 1 så det börjar bli dags att använda den..) och det ska bli sååå gott.

Vi avrundar detta inlägg med lite inredning och diverse tycker jag.

Superfin gryning i torsdags!

Nya skira, bruna gardiner: 30 kr på Kupan.

Såhär blev alltså min "fondvägg". Tyget räckte inte för att täcka hela vägen men jag tycker det blev ganska fint sådär också. :)

Vokabulärplugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar