måndag 4 mars 2013

Igår kväll bokade jag ett spinningpass till idag, kl. 7. Gick och la mig och ställde väckarklockan på 05.45. Fy faaan vad tidigt tänkte jag.. låg och vred mig länge och bestämde mig till slut för att skippa spinningen och ta en promenad istället. Nöjd ändrade jag uppväckningstiden till 06.15 men låg ändå och vred mig länge innan jag kunde somna. Och när väckarklockan väl ringde var jag helt sjuukt trött, men klev upp i alla fall, masade mig till köket och gjorde frukost. Med träningsvärk överallt i hela kroppen och inte pepp på nånting alls bestämde jag mig för att skita helt i träning och tog en dusch och sov i 1 h, och ohmygod vad det var välbehövligt!
Det är lätt hänt att man blir överväldigad av alla roliga pass och alla roliga maskiner på IKSU och man känner att man vill gå dit varje dag och träna olika saker. Men vila är precis lika viktigt som träning, och när jag dessutom har lektioner till 15.00 idag känner jag att sömn går före träning idag.
Det blev en snabb morgonuppdatering utan bilder, men nu måste jag verkligen springa till campus. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar