tisdag 19 mars 2013

Illamående av ägg?

Har mått illa hela dagen och nu när jag tänker på det så mår jag ännu mer illa. Stekte två ägg till lunch och bara tanken på ägg fick mig att må lite dåligt, men jag hade inte så mycket val men direkt jag började äta så kom illamåendet och det har nu hållt i sig flera timmar. Detta är väldigt märkligt, och har börjat nyligen också. En kväll för kanske 2 veckor sen upptäckte jag att jag mådde väldigt illa och undrade vad det kunde bero på. Insåg att jag hade råkat äta 4 ägg den dagen (två till frukost, två till middag) utan att tänka på det. Sedan dess mår jag alltid illa efter ägg. Har provat googla men får bara fram att det kan vara gallstensproblem men det har jag ju inte. Wtf is going ooooon?


1 kommentar:

  1. Har du förätit dig kanske? Låter ytterst konstigt...Hoppas inte att det är gallproblem!
    kram

    SvaraRadera