lördag 16 mars 2013

Jag har varit dålig på att uppdatera den här veckan; det har varit mycket plugg och inte så mycket annat roligt att blogga om. Träningen har också fått lida den här veckan, men imorrn har jag inbokat PunchOut med en klasskompis och det ser jag jättemycket fram emot! Ska bli kul att boxa av sig lite energi.

Igår var jag och handlade på Coop Forum och hittade jättefina pastellfärgade muggar! De hade i 4 färger men det kändes overkill så jag köpte 2. Självklart ångrar jag nu att jag inte köpte alla så det får kanske bli nån visit där inom snar framtid igen.. Annars har vi också börjat med ämnet "brittisk realia" vilket innebär typ Storbritanniens historia och hur det funkar med skola, lagar och sånt. Superkul verkligen! Har också inhandlat finaste boken till det.. Idag skiner solen och jag ska alldeles strax kila till Ica på Ålidhem och äntligen hämta ut ett mystiskt paket som Viktor har skickat till mig i och med min födelsedag. Har också varit sugen på att baka nånting de senaste dagarna så jag tänkte försöka mig på några enkla kakor. Annars ser jag fram emot plugg i helgen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar