onsdag 20 mars 2013

Tänkt att klockan är 18.05 och det är inte mörkt ute ännu! Go vårdagjämning!

Hursomhelst så har det varit en normal dag idag. Realialektion och sedan lite grupparbete. Om 25 minuter tänkte jag pallra mig iväg till iksu för lite cykel innan kvällens Core Control-pass. Ska bli kul att testa det! Har dock fortfarande ganska grov träningsvärk i vaderna sedan söndagens PunchOut men det ska nog gå ändå. :)
Idag kom jag äntligen ihåg att fota min måltid, dessvärre efter att jag ätit halva. Nåväl. Gjorde nyttig (och supergod) varm quornfilésallad igår med ruccola, gurka, körsbärstomat, keso, majs, röd paprika, stora groddar och så stekta quornfiléer såklart. Har tänkt prova dra ner på mitt kolhydratintag och se om det har någon inverkan på mitt sötsug. Slänger även in en bild på måndagens morgonpromenad på Nydalasjön - 5 minuter från mig!

Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar