onsdag 3 april 2013

Bananplättar!

Idag lyckades jag med konsten att äta helt kolhydratfritt utan att det blev tråkigt (förutom frukost..) och dessutom firar jag 7 dagars snusfrihet. Däremot har jag en uppsjö av plugg att ta itu med, trots plugg på campus från 9-16.30 idag, så det blir ett kort inlägg så jag hinner med lite extra kvällsplugg innan jag dimper ner i sängen!

Ikväll hakade jag på bananplätts-trenden. Superenkelt och supernyttigt och ganska gott om man dränker det i varma hallon. Till 2 portioner; vispa endast ihop 2 bananer med 2 ägg och en stor klick kesella. Stek till tjocka plättar i lite smör. Klart!

1 kommentar:

  1. ååh, ska prova detta! och grattis paprika till snusfriheten! :D vi måste ses snart, var det över en månad sen sist?? jag är inte i umeå atm, jag hör av mig när jag kommer hem :)

    SvaraRadera