fredag 26 april 2013

Det är fredagkväll och jag är sugen på att plugga. Vad hände? Men jag tänker ta vara på denna efterlängtade plugglust så mycket jag kan. Extra konstigt med tanke på att jag har skrivit grammatiktenta idag, som faktiskt gick förvånansvärt bra. Jag hade räknat med att passa på varannan fråga typ.

Nåväl, denna helg + kommande vecka är tider att se fram emot. Ser supermycket fram emot träningen i helgen, ska prova BodyBalance och köra yoga imorgon, blir eventuellt en kort springtur också. På söndag blir det nog PunchOut som vanligt, det blir bara roligare och roligare för varje gång! Härligt. På söndag blir det även en långprommis till ÖoB med fina Mickis. Sedan åker jag hem! :) När det blir är lite beroende av hur det går med pluggandet, men eftersom jag är så pluggsugen nu så hoppas jag att det går bra så jag kan vara hemma länge och njuta av att vara ledig.

För övrigt så kan jag förtälja att jag, för tredje eller fjärde gången i mitt liv, har rensat golvbrunnen i duschen pga. seriös översvämning vid varje dusch. Fyfan, det kan vara topp 5 det vidrigaste jag gjort i hela mitt liv. Jag är aldrig så tacksam mot hen som uppfann gummihandskar som idag..

Avrundar med två bilder på lilla burre som jag återfann i min bildmapp :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar