torsdag 18 april 2013

Hår, frukost och sötsug

Jag bestämde mig förra veckan för att ha min "fuskardag" på lördagar endast, för att tämja mitt vilda sötsug. Förra veckan var verkligen superkämpig men den här veckan har gått hur bra som helst. Jag är i chock! Måndag var tung men alla andra dagar har jag varit relativt fri från sötsug. Jag trodde aldrig denna dag skulle komma!

Jag upptäckte att om jag aktiverar mig på kvällen så går det mycket bättre eftersom det är då som mitt sötsug sätter in. Så träningen har jag flyttat från morgon till kväll och det funkar superbra, plus att alla roliga pass är på kvällen. Idag har jag även varit snusfri i 3 veckor och 1 dag och det går superbra det med!

Nåväl, idag ska vi ha gruppresentation och jag längtar verkligen tills det är över.. Ska alldeles strax kila iväg men innan dess lägger jag upp en bild på mitt superlånga hår (ytterligare ett achievement; trodde aldrig jag skulle ha disciplin att spara ut men jag lyckades! Har dock upptäckt att det nästan bara är nackdelar med långt hår; mer schampo och balsam krävs, det blir tovigt hela tiden, det är lååånga hårstrån överallt osv.) och en supergod improviserad frukost som uppstod när jag upptäckte att min mjölk var slut.

Yummie! Keso, gurka, knäcke och såklart paprika. Yummie.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar