fredag 5 april 2013

Härlig fredag!
Jag bestämde mig igår kväll för att strunta i dagens realia-tenta och skriva omtentan i maj istället, så hinner jag plugga ordentligt till den. Så jag tog sovmorgon och det var nog fruktansvärt behövligt. Tog lång frukost framför nyhetsmorgon och begav mig sedan ut på långpromenad som jag precis kom hem ifrån. 9 km blev det, tur och retur till Strömpilsplatsen. Så underbart härligt det är ute! Snön smälter i rasande takt och solen värmer så härligt. Med P3 dokumentär i lurarna går tiden så snabbt också.

Jag köpte massa gott till ikväll (superbilliga färska jordgubbar bl.a.!) och så har jag tänkt kirra någon bra film. Så idag blir det mys, för imorgon blir det fest!


Snart kommer det nog lite grönt..

En 100% snöfri bild!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar