söndag 28 april 2013

Härliga söndag! Har varit ute i 5 timmar idag, fått nya fräknar och njutit av vårsolen i fina Mickis sällskap. Dagen har bjudit på en visit till ÖoB där jag fyndade lite smått och gott. Fick mig även en Subwaymacka till lunch och en kopp ljummet kaffe efter det. Nu smälter snön verkligen snabbt alltså! Så himla härligt. Ibland när jag är ute får jag sån himla sommarkänsla.

Det har blivit två riktiga långpromenader idag och igår, sammanlagt 26 km. Riktigt härligt, och med gott sällskap märker man inte att tiden går. Umeå är en sån underbar stad, jag älskar verkligen Umeå. Speciellt nu när det börjar bli sommar och man ser hur platser egentligen ska se ut. Som den lilla dammen vid universitetet, och bäcken med broar över och ängarna och stigarna. Så fantastiskt.

Nu ska jag göra mig i ordning för veckans sista PunchOut!



2 kommentarer:

  1. tack paprika för en jättemysig promenad och dag! :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma paprika! det var precis vad jag behövde :) vi får göra om 'et snart igen! :) <3

      Radera