måndag 22 april 2013

Jag är ofta himla dålig på att ta itu med saker direkt när de uppstår. Jag har bott i Umeå i tre månader ganska precis, och under dessa tre månader har jag saknat endel saker, bl.a. sax och filt och lite annat nödvändigt. Men idag är en dag att minnas, för jag tog mig faktiskt i kragen och köpte lite av dom sakerna. Bl.a. sax och filt. Okej, det var det enda jag köpte men det är så jäkla drygt att springa runt och leta efter allt. Och om man tar saker lite pö om pö så känns det inte lika dyrt heller.

..däremot kan jag vara ganska bra på icke planerade spontanköp. Som min löparoutfit jag köpte idag. Endast 399:- för både tights och vindjacka dock, fett billigt ju. Jag har aldrig sett nån springa i mjukisbyxor här i Umeå, och man ska ju ta seden dit man kommer. Att lägga pengar på sportutrustning är väl aldrig bortkastat? Jag får bara se till att använda dom.

Hittade även billiga valnötter och sötmandlar på Coop, gott och nyttigt!
Nu ska jag hitta på nån middag innan kvällsträningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar