söndag 14 april 2013

Jag har egentligen massa kul att skriva och massa fina bilder att lägga upp, men jag är sjukt trött så det får bli en annan gång!
Det har varit en riktigt skön träningsvecka för min del; 2 boxningspass, 1 bodypump, 2 joggingpass, en del övrig styrketräning och promenader i massor! Jag känner mig nöjd med mig själv och det slog mig idag att såhär mycket har jag aldrig tränat i hela mitt liv. Jag tänker hålla tummarna för att detta flow håller i sig och att det kommer fortsätta kännas kul.
Btw, imorrn har redan halva april gått. Låt oss nu njuta av dessa vårmånader innan alla kryp kommer!

Nu blir det redogörning för sängen och sedan ska jag mysa en stund med 2 av mina käraste vänner Roslund och Hellström innan jag slocknar för ikväll. Nu är jag redo för en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar