måndag 8 april 2013

NY VECKA!
Jag älskar nya veckor. Måndagar alltså. Och månadsskifte är nog den största hat-kärleken som finns. Och det mest tillfredsställande är när den nya månaden börjar på en måndag. Eller, när det nya året börjar på en måndag. Hursomhelst, jag vill hylla dagens måndag. Du är så välkommen.

Så, ny vecka. Det är soligt ute och jag är sugen på att ta tag i pluggandet ordentligt och försöka känna att jag har kontroll över situationen. För just nu är det så mycket att jag inte alls har koll på vad som ska göras. Men eftersom det är måndag så är jag motiverad! Jag måste även ta tag i jobbiga saker som att boka frisörtid och ta reda på vilken vårdcentral jag tillhör. Fyfan vad skönt att vara barn och slippa tänka på såna saker. Nåväl, nu ska jag STAY POSITIVE för det är ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar