torsdag 18 april 2013

Sjusovarn! Jag har känt mig lite hängig på sista tiden, nyst väldigt mycket och emellanåt nästan lite febrig och eftersom jag inte ska vara på campus förrän 12 idag så kände jag att det var dags att sova ut..
När jag gör så, så brukar jag ändå ställa väckarklockan på typ 9 eller 10 "utifall att" jag skulle sova superlänge och sen behöva stressa, men jag brukar ändå inte sova längre än till 8 typ. Men idag vaknade jag, kikade på väckarklockan och tänkte att "den är nog kring 7" och så var den 8.59! Snacka om timing. Men så himla skönt att sova så länge, jag behövde det nog. Har sovit minst 10 timmar inatt.

Nåväl, jag hade tänkt hinna plugga lite innan jag kilar iväg men det blir nog svårt. Nu ska jag hoppa i duschen och hoppas att jag är helt frisk idag så jag kan ge gärnet på PunchOut ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar