söndag 7 april 2013

Snön är tillbaka! Ve och fasa. Nåväl, vi blev ju iaf förvarnade.

Jag hade hur kul som helst igårkväll! Först förfest hos Malin och sedan ut på e-puben för tequila race och dans i massor. Det finns nästan ingen bättre känsla än den man får på dansgolvet när musiken är på så hög volym så man hör inget annat och man känner rytmen i kroppen och bara blundar och frisläpper alla impulser och man känner andra kroppar när man får trängas om dansutrymmet. Alla blir förenade i musiken, musiken förenar alla.
Och alltså, studenthak is the shit! Billig alkohol, supertrevliga vakter, supertrevliga bartenders, ingen toakö (eftersom det - hör och häpna - finns flera tjejtoaletter) och inget bråk.

Nä, nu ska jag pallra mig till Ica innan snöovädret blir ännu värre, sen blir det plugg för heeela slanten!


1 kommentar:

  1. Fler än en tjejtoa? Det tror jag inte förrän jag ser det med egna ögon!
    ;)

    SvaraRadera