torsdag 25 april 2013

Vilken sovmorgon det blev idag, sov ända till 9.30! Det var längesen det skedde på en vardag. Men det var nog väldigt behövligt, har känt mig så trött hela veckan. Så jag steg upp, åt gröt med kokosflingor och kanel (mums!), drack en slurk kaffe och sedan begav jag mig ut på min allra första joggingtur utomhus sen förra våren, tror jag. Powerwalkade sträckan först för att kolla hur långt det var, och sedan joggade jag varvet runt. Det var tungt på slutet, men jag klarade det! Nu var det har absolut ingen lång sträcka, men för mig är det en superstor bedrift att klara av att inte stanna. Så det blev 2,6 km på exakt 15 min. Orkar inte räkna ut hur snabbt det är men jag sprang lite snabbare än vad jag har gjort på löpbandet. Go me! :)

Har precis kommit ut ur duschen och sitter och mumsar på lite banan och nötter, men nu blir det till att sätta igång med pluggandet för imorrn är det ju tenta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar